wtorek, 2 lutego 2016

#Moja pierwsza nominacja do LBA! ^^

Witajcie Zabłąkane duszyczki!
Możecie sobie wyobrazić, jakie wielkie oczy zrobiłam, kiedy dowiedziałam się, że zostałam nominowana do LBA...? :d
Nominowała mnie Soledad [W samym środku]. Zapraszam do niej i dziękuje za docenienie mojej pracy! :D

Dobra, to zaczynajmy! :))



1. Na co zwracasz szczególną uwagę w innych blogach?

Na co zwracam uwagę... hmm. Głównie na fabułę. Jestem dość specyficzna w gustach, jak na dziewczynę. Nie trawię dramatów, romansów. Lubię za to fantastykę, coś do podchodzi pod horror - lub komedię. Zdarza mi się także czytać fanfiction.
Blog musi mieć w sobie 'to coś' :))


2. Co skłoniło cię do pisania własnego bloga?

Ech. Zawsze miałam w głowę zawaloną wymyślonymi historiami. Uwielbiałam opowiadać 'moje bajki', aż pewnego dnia zaczęłam spisywać to, co akurat zaprzątało moje myśli :))
Kiedy dojrzałam do kolejnego etapu mojej 'twórczości', postanowiłam podzielić się moimi wymysłami z kimś spoza rodziny. To nie jest mój pierwszy blog - poprzednie usuwałam, ponieważ stwierdzałam, że 'nie mam już siły pisać systematycznie'. (Niestety, teraz także systematyczna nie jestem, ale staram się jak mogę :v ).


3. Możesz spełnić jedno swoje życzenie. O co poprosisz?

Ojej, to rzuciłaś z grubej rury!
Mam od groma marzeń, jak tu wybrać jedno...? ^^
No, ale chyba moim największym marzeniem jest wieczne życie. To zawsze mnie fascynowało! Wiem, że może wydawać się to narcystyczne, może nawet takie jest. Jednak, jestem tak pochłonięta życiem - tyle się dzieje, tyle przede mną! Bardzo bym chciała móc żyć tak długo, abym mogła opowiadać historie mojego dzieciństwa - a moi słuchacze uznawaliby je za legendy. A wtedy ja bym sobie myślała - jak to było kiedyś - a jak będzie później...


4. Opisz swoje największe zainteresowanie.

Jedzenie może być zainteresowaniem? xd
Kocham czytać, pisać. Uwielbiam sport - gimnastykę i wspinaczkę :))


5. Możesz odwiedzić jedno wybrane miejsce na Ziemi. Co to za miejsce?

Jedno miejsce... Bardzo bym chciała odwiedzić Antarktydę. Tam jest tak pięknie.
Nie lubię kiedy jest zimno, jestem stuprocentowym ciepluchem. Śnieg, lód, zima... to nie moja bajka - jednak tam z wielką przyjemnością posiedziałabym na mrozie :v


6. Opisz swój największy cel.

Zaskoczyłaś mnie :x
Żyje teraźniejszością, nie lubię planować - ani za dużo wspominać.
Mój cel jest prosty. Chcę żyć pełnią życia, być szczęśliwa :))


7. Twój wzór/ osoba, która cię inspiruje to...

Tu cię zaskoczę. Nie mam wzorca. Przynajmniej tak mi się wydaje.
Aż samo się prosi, żeby napisać 'moim idolem jestem ja sama' xd.


8. Twój najlepszy sposób na relaks... 

Mam dwa sposoby, zależnie od pory roku ;)
Jako iż nie mieszkam w mieście, wokół mojego domu jest dużo lasów. Wtedy w lato, lubię wspiąć się na drzewo i tam, na gałęzi posiedzieć, pomyśleć - ewentualnie poczytać. Jednak równie dobrze, lubię rozłożyć koc na trawie i tam posiedzieć. Jestem takim dzieckiem lasu :d
Jednak kiedy jest zima, siadam w ogromnym fotelu, piję herbatę z cytryną i czytam książkę, bądź oglądam jakiś film :D


9. Jak reagujesz, kiedy nagle przypomnisz sobie o jakiejś wyjątkowo żenującej sytuacji z przeszłości?

Nie lubię żyć przeszłością, więc nieczęsto wspominam. Jednak kiedy już to robię, to wolę zostawić na tych wspomnieniach odcisk śmiechu, niż wiecznie to rozpamiętywać. Lecz jeśli już, to najpierw wymyślam tysiące innych, bardziej racjonalnych zachowań. Przywołuję obraz tej sytuacji jeszcze raz i wtedy zazwyczaj zaczynam się z tego śmiać. Śmiać z własnej głupoty

10. Trzy książki, które możesz polecić to... Uzasadnij.

Odpowiedź jest baaardzo prosta! :D
Kocham czytać fantastykę, dlatego też książki, które polecę, są z tego gatunku.

"Dary Anioła Miasto Kości"
Jest to pierwsza część wspaniałej serii autorstwa Cassandry Clare.
Książka ma taki swój klimat, którego nie znalazłam jeszcze w innych książkach. Fabuła jest owiana tajemnicą. Poznajemy tam bohaterów, o skrajnie różnych charakterach. Dialogi są przesiąknięte sarkazmem tajemniczego Jace'a. Pojawia się niepozornie bojaźliwa Clary, Obsypany brokatem Magnus. Serdecznie polecam <3

"Akademia Wampirów"
Seria, której autorką jest Richelle Mead.
Ale Wampiry? To temat przereklamowany!
Nie, nie, nie. Sama byłam sceptycznie nastawiona do tych książek. Nie wiedziałam czego się po nich spodziewać. Jednak zakochałam się w tej serii już od pierwszych stron.
Poznajemy w niej jak bardzo miłość jest zmieszana z przyjaźnią, a zarazem tego, że pomiędzy tymi dwoma uczuciami jest wąwóz. Polecam z całego serduszka <3

"Baśniobór"
No cóż. Jest to książka, w której wszystko jest bajkowe. Jest to pierwsza książka którą pokochałam, więc musiała się tu znaleźć. Przygody dwójki rodzeństwa. Niepozorna pierwsza miłość - docinki młodszego brata. Są momenty śmieszne i trzymające w napięciu. Można to uznać jako bajeczkę. Bardzo proszę. Jak ktoś chciałby wrócić i na trochę znów stać się dzieckiem, to ta książka jest idealna. Polecam, polecam i jeszcze raz polecam <3


To koniec mojego pierwszego LBA, mam nadzieję, że nie jest on moim ostatnim. Pozdrawiam cieplutko ;* a teraz moje nominacje! :D
Moje pytania :))
1. Gdybyś mogła przeżyć życie postaci książkowej, kogo byś wybrała?

2. Jaką moc chciałabyś posiadać?
3. Jaki gatunek książek/blogów czytasz najczęściej?
4. Masz jakieś hobby?
5. Jaki jest twój ulubiony kolor?
6. Masz ulubione jedzenie?

7. Twój ideał mężczyzny? [Tu chodzi o wygląd, bo o charakterze można pisać godzinami]
8. Nosisz fandomową wstążkę? Jak tak, to jakiego fandomu?
9. Jakiej muzyki słuchasz?

10. Masz jakieś przezwisko? Jakie? :D
11. Z jakim książkowym bohaterem/bohaterką się uosabiasz?

3 komentarze:

  1. Fajnie, że przyjęłaś nominację ^^ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dziękuję za nominację ^^
    Odpowiedzi na pytania pojawią się już niedługo! A tak PS: Świetnie piszesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musiałaś nas nominować?! ;-; nie dziękujemy, mamy już zaległe 5/6/7 nominacji... ech ale tobie zrobimy ten wyjątek ☺
    Ja tu czekam na nowy rozdział! :*
    ~M.B.U

    OdpowiedzUsuń